fredag den 12. august 2016

TO KORT MED BLONDER OG BÅND

Så er jeg hjemvendt efter nogle dejlige varme og skønne dag i Barcelona fyldt med nye oplevelser.
Jeg har stadig endnu en uges ferie tilbage og det bliver en egoist uge for mig selv, så der skal helt sikkert scrappes.

Jeg har endnu engang været i restekassen for at finde papir og atter engang har jeg lavet feminine kort med masser af bånd og blonder.





























































                                                  Mange scrap hilsner
                                                               Lisa.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke. Feminine og lækre.,

    SvarSlet
  2. Vakre kort du har laget!
    Likte godt de nydelige blomstene du har valgt til det blå kortet :))

    SvarSlet
  3. That is just beautiful! So very inspired! I'm now following your blog. I wish to get in touch with you! Hope you can get back to me: graciellie at live dot com. Thanks for sharing such lovely and layered creations!

    SvarSlet