søndag den 21. august 2016

ENDNU ET KORT MED GENBRUGS MATERIALER

Allerførst vil jeg lige fortælle jer at Seth Apter, som designer dies for Spellbinders, har fundet vej til min blog, og bedt om tilladelse til at vise mine kort på hans egen blog og selvfølgelig fik han da lov til det. Hvis du vil se det så kan du finde det HER.

Nå, så til dagens kort,jeg har endnu engang været i kassen med tøjmærker og denne gang blev det til et maskulint kort.
Jeg har "leget" med hvid Gesso, Platin UTEE, Distress embossing og mit uundværlige Iron Paste.

Jeg har brugt die fra Memory Box og Sizzix.
Stemplet med dødningehovedet er fra Stampendous, designet af Andy Skinner.





Sådan startede min opsætning.











Dødningehovedet var oprindelig sølvfarvet, men det fik en omgang distress embossing så det fik det rustede look som jeg jo er ret glad for til de maskuline projekter.





































                                                                  Mange scrap hilsner
                                                                              Lisa.

1 kommentar:

  1. WOOW! Så snyggt! Och så smart att ta vara på etiketter och tags! Massor av fina detaljer också! Jag gillar det verkligen!
    Kram

    SvarSlet