onsdag den 13. juli 2016

"KOØJEKORT"


Jeg må indrømme at jeg er blevet ret vild med denne model af et Z-folded kort og det
er et godt alternativ til staffeli kortene, så dette er bestemt ikke det sidste.

Jeg har købt mig et koøje, det vil sige en die fra Marianne Design og den er godt nok lækker.
Jeg har skåret 4 koøjer ud, 3 i genbrugskarton og 1 i "sølvkarton" og  limet dem sammen, det
har givet en tilpas tykkelse så jeg har kunne opnå den effekt jeg gerne ville.
"Sølvkartonen" har jeg malet med sort akrylmaling, ladet det tørre et øjeblik og der efter tørret
det meste af igen. Ankeret er i samme sæt som koøjet og det har fået samme behandling.

Papiret er endnu en gang Summertime fra Maja Design.












Den lille flaske indeholder strandsand.



































Sådan ser kortet ud i lukket tilstand.



                                                                    Mange scrap hilsner
                                                                                 Lisa.

7 kommentarer:

  1. Wauuuuw hvor er det flot.

    SvarSlet
  2. Rålekkert kort du har laget, så mange flotte detaljer på det!
    Artig bretting, den må prøves :))

    SvarSlet
  3. Love this. Fabulous card.

    SvarSlet
  4. Sådan! Mega fedt og total lækkert lavet!
    God aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  5. Super lækkert kort. Hvilken slags lim bruger du til metalkæde? Jeg synes ikke mit hænger ordentlig fast.
    Line



    SvarSlet
  6. Fabulous card! Love the dimension you have attained with this die - at first I thought it was a heavy "metal" embellishment, lol.

    SvarSlet
  7. Igen igen et så flot kort. Passer lige til min maritime stil :-)

    SvarSlet