torsdag den 14. januar 2016

MASKULINT KORT - HAPPY BIRTHDAY

Det var rigtig lang tid siden at jeg havde haft mine alcohol ink fremme så de kom
frem i lyset til dette maskuline kort.

Jeg har brugt papir fra Riddersholm Design som har nogle rigtig lækre rå og mas-
kuline papirer som passer perfekt til herre kort.

Jeg har brugt "sølv" karton som er blevet embosset med en embossing folder og
derefter farvet med forskellige brune alcohol ink og lidt sort.
Jeg har brugt dies fra Mama Elephant, Die-namic, Crealies og Sizzix.

Tandhjulene og uret er farvet med Metallic Lustre og varm embosser med Distress
embossing pulver.

"Rørene" som jeg har brugt til ophæng er papir sugerør som også er farvet med
Metallic Lustre.



















































                                                         Mange scrap hilsner
                                                                      Lisa.

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare et lækkert kort og super maskulint. Du er en mester til at lave de maskuline kort :-)

    SvarSlet