søndag den 3. januar 2016

ADORE



Jeg har rigtig meget lyst til at lave layout i øjeblikket efter alle julekortene og med
sådan en yndig lille model er det jo ikke noget problem.

Jeg har brugt papir fra Maja Design, dies fra Sizzix, Marianne Design, Tonic, Cottage
Cutz og Spellbinders.
Jeg har også brugt Vellum som jeg har embosset med en embossing folder fra Couture
Creations.




























Her er et nær billed af mit embosset vellum 























Så nåede juleferien til vejs ende og hverdagen starter igen imorgen, det har været
en rigtig dejlig ferie samen med en masse dejlige mennesker og masser af plads til
det kreative, så mon ikke batterierne er ladet op igen.

                                           Mange scrap hilsner
                                                       Lisa.

2 kommentarer:

  1. Skønt LO.
    Dejlig søndag til dig og dine.
    Knus, Anette

    SvarSlet
  2. Det er så smukt og igen fyldt med lækre detaljer

    Ha en god dag

    SvarSlet