søndag den 13. september 2015

SMILE


Til dette kort har jeg selv lavet baggrundspapiret, jeg har "leget" med hvid
gesso, Distress spray stain, TH stencil og distress ink.

Jeg har brugt dies fra Nellie Snellen, Mama Elephant og Cheery Lynne.

Jeg har pyntet med guld pallietter, Glass Glitter, guld tråd og Micro beads.


















































Rigtig god søndag til jer alle og tak fordi du kiggede forbi min blog.

                                          Mange scrap hilsner
                                                      Lisa.

5 kommentarer:

  1. Igen en flot kort fra din hånd :-)

    SvarSlet
  2. Lækkert kort og sikke en masse fede detaljer!

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert kort som altid, flotte detaljer, skønne farver og dejlig sammensætning

    SvarSlet
  4. Wauw hvor er det lækkert Lisa. Fedt med eget papir
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. Lækkert, lækkert kort. Og din farvekombination er bare så flot. Guldet er så lige prikken over i'et.

    SvarSlet