fredag den 15. maj 2015

HELLO LITTLE PRINCESS

Vi har fået baby i familien og endnu et scrappe emne er født.
Jeg har godt nok udfordret mig selv på farverne men billedet af den skønne lille
prinsesse indbød til det.

Papiret er fundet dybt i gemmerne og jeg har brugt dies fra Marianne Design,
Sizzix, X-Cut, Quickutz og Mama Elephant.











































Jeg nyder en dejlig lang weekend som bl.a byder på min dejlige nieces Sarahs konfir-
mation imorgen.

                                          Mange scrap hilsner
                                                      Lisa.

2 kommentarer:

  1. Det gør bestemt ikke noget, at der er knald på farverne, for de passer jo perfekt til billedet og hvor er det blevet flot. Kanon godt arbejde som altid.

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt Lisa. Og de stærke farver mestrer du helt sikkert også!
    God weekend.

    SvarSlet