fredag den 10. april 2015

TRE PÅ STRIBE

Jeg har lavet tre sort/hvide kort og fælles for dem alle er at jeg har været i reste-
kassen og fundet noget af mit gamle papir frem.

Jeg har brugt dies fra Sizzix og My Favorite Things.






























































Rigtig god weekend til jer alle og tusind tak til jer der bruger tid på at skrive en
kommentar ;O)

                                                      Mange solskins scrap hilsner
                                                                           Lisa.

6 kommentarer:

  1. Lækre kort og super rå!
    God idé med at gå en tur i restekassen - hos mig vokser den sig større og større,- men jeg har de bedste intentioner om, at 'snart skal jeg altså ha' det brugt' ;o).
    Dejlig lørdag til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Rester eller ej.... super flotte er de blevet

    God weekend

    SvarSlet
  3. Super lækre kort alle tre :-) det er altid dejligt at dykke ned i restekassen :-)

    SvarSlet
  4. Wauw, de er fede!! Du er en mester i fede detaljer ... stor beundring herfra :)

    Fortsat god weekend :)

    SvarSlet
  5. De er vildt seje Lisa, og selvom det er rester, mangler der ikke detaljer.

    Knus Karina

    SvarSlet