fredag den 13. februar 2015

KURSER CONVENTION 7- 8 MARTS 2015

Jeg skal holde to kurser til SCRAPBOOKING CONVENTION I MIDDELFART den 7
og 8 marts, kurserne bliver sat til salg på søndag d 15/2 kl. 10.00 i  SCRAPBOOK FUNS 
WEBSHOP.

Lørdagens kursus er et feminint kort med masser af detaljer og med en tilhørende æske
som skal laves i lækkert papir fra RIDDERSHOLM DESIGN.

Her er lidt sneak peak billeder.













 Søndagens kursus er et maskulint layout også med masser af detaljer og igen med lækkert
 papir fra RIDDERSHOLM DESIGN


Her er lidt sneak peak billeder af layoutet.














                                                      Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.


8 kommentarer:

  1. WAUW hvor ser det spændende ud, Ville godt nok ønske, jeg kunne være med, men desværre er tiden ikke til det, så må vel vente og se det hele senere?

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig spændende ud, du er bare så dygtig til at kombinerer materialer og lækre detaljer :) :) :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det spændende ud! Desværre kan jeg ikke komme på Convention...

    SvarSlet
  4. Ser spændende ud, men jeg kommer desværre ikke

    God weekend

    SvarSlet
  5. Det ser skønt ud, og jeg skal da heldigvis med til convention, så jeg vil prøve at nå at få en plads :-)

    SvarSlet
  6. Lækkert lækkert og atter lækkert. (savner smiley s her på bloggen)
    Knus Karina

    SvarSlet
  7. Lækkert lækkert og atter lækkert. (savner smiley s her på bloggen)
    Knus Karina

    SvarSlet