søndag den 19. oktober 2014

JULEKORT

Det er blevet til endnu et julekort og igen med Riddersholms lækre julepapir (jeg
tror slet ikke at jeg får behov for at købe andre juleserier end denne, men hvem ved!!!)

Jeg har brugt dies fra Memory Box, Marianne Design, Nellie Snellen og Joy Craft,
Martha Steward punch, guld embossing og embossing enamel.





Her et kig til hvordan jeg har foldet kortet.
































Næste kort i denne model er allerede færdig inde i mit hoved ;O))

                                         Mange scrap hilsner
                                                      Lisa.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det et lækkert julekort spækket med mange skønne detaljer.

    SvarSlet
  2. Wauw, det er superflot. Dine kort er altid inspirerende og fyldt med lækre detaljer.

    Forsat god søndag :)

    SvarSlet
  3. Øj hvor er det altså flot Lisa, bare over kodyl flot og lige så fantastisk som det plejer at være.

    SvarSlet
  4. Super lækkert julekort Lisa, og endnu smukkere i virkeligheden ;)
    Du får da sat gang i inspirationen med alle de foldekort, du lægger for dagen. Og jeg mangler tiiiiiiid .....
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. Ja du er sørme god til det der "folderi" det er et lækkert kort i de rigtige antikke julefarver. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hold da op for et flot julekort.

    SvarSlet
  7. Fedt julekort og nøj hvor er der mange lækre detaljer 👍👍👍

    SvarSlet
  8. Lækkert, lækkert. Så mange fine ideer også sneen bagpå dyrene. Sød ide.
    Jeg har også købt ind (svinekødet...) af Riddersholm papir. Og slet ikke andet i år. Jeg synes ikke andet kan stål mål med de dejlige farver og mønstre.
    God søndag aften fra en der skam følger med, men sjældent får lagt en kommentar.

    SvarSlet
  9. Helt fantastisk flot julekort...

    SvarSlet