fredag den 1. august 2014

ROMANTISK ÆSKE

Jeg har pyntet en gammel træ æske, jeg fik desværre ikke fotograferet den før
forvandlingen, men den var sort med guld skrift.

Jeg har brugt papir fra Craft and you design, Vintage Time, forskellige antik bronce
pynte ting og ben, som jeg har fundet hos LEG OG HOBBY, som har et stort udvalg
af lækre metal ting til billige penge.








Et lille kig til et af de meget smukke ben.
























                                                Jeg har også pyntet lidt inden i låget.















Det lille fine ur er simpelthen så smukt, fik desværre ikke fotograferet
bagsiden inden jeg limede det på, men det er smukt dekoreret med
en lille fin og lækker rose.




                                          Mange scrap hilsner
                                                      Lisa.

9 kommentarer:

  1. Den er så super smuk og gennemført og sikke ben ;-))

    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. WAUW hvor er det flot Lisa. Simpelthen så smukt og gennemført i hver eneste lille detalje. Fantastisk arbejde.

    SvarSlet
  3. Hold nu op Lisa hvor er den yndig, gennemført og sikke en masse lækre detaljer. Ja det var nogle lækre metalting vi fandt hold leg og hobby, glæder mig til at jeg får tid til at lege med mine indkøb.
    Knus Karina

    SvarSlet
  4. waue super flot og rigtig fin vild med de små løvefødder. super detalje

    SvarSlet
  5. meget smukt! Bare så gennemført.

    SvarSlet
  6. Wauw ... så flot og gennemført ... simpelthen drønlækker!!

    SvarSlet
  7. Nej du gav mig en ide, jeg har min mors gamle syskrin stående, jeg har malet og dekoreret det to gange, men aldrig med papir, måske bliver tredie gang lykkens gang, nu må jeg håbe jeg kan få det lige så smukt som det du her har lavet. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Smuk æske i din fantastiske stil

    SvarSlet
  9. Skøn æske så romantisk :-)

    SvarSlet