søndag den 3. august 2014

KORT

Jeg har igen leget med de lyse lette farver, men denne gang kombineret det
med pynt i mørke nuancer og er blevet rigtig glad for resultatet.

Jeg har brugt Tim Holtz Sizzix die til rammen, som er skåret ud i noget tykt
karton fra en papkasse, jeg har limet to rammer sammen for at opnå dybde
i rammen. Rammen er malet med crackled texture paste og efter tørring er
den blevet sværtet. Hjertet har gennemgået samme behandling som rammen.
Tråden henover hjertet er bonzai tråd.
De små metalblomster har jeg været så heldig at finde i en rodekasse hvor alt
var nedsat med 70 % (nu jeg hader mig selv for kun at købe en enkelt pakke).
De små blade er lavet med en die fra Cheery Lynn, jeg har brugt noget sølv
karton som jeg har farvet med forskellige farver Alcohol Ink.




Jeg er rigtig glad for resultatet af bladene som virkelig ligner metalblade.



















Rigtig god søndag til jer alle, jeg napper lige en uges ferie mere
inden hverdagen kalder igen.

Mange scrap hilsner
Lisa.


8 kommentarer:

  1. Wonderful card Love the vintage look.
    Thanks for showing Anneke.
    www.anekescardart.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fantastis. Somaltid mange lækre detalier. wow

    SvarSlet
  3. Lækker detalje med bonzai metaltråden. Det ser vildt godt ud!

    SvarSlet
  4. Lækkert kort, virkelig lækkert!

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen bare fantastisk flot som alt du laver Lisa. Dine blade ligner bestemt metal blade og er sper fede, ligesom alt resten er også.

    SvarSlet
  6. Wauw det er lækkert Lisa. Det crackled texture paste, er det, det fra Fru Hansen? Det ser hamrende godt ud.
    Knus Karina

    SvarSlet
  7. Et kort til en mand med stort M og hjertet på rette sted. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Flot kort, især blomster og bladrankerne.

    SvarSlet