lørdag den 17. maj 2014

TAILGATE MARKED

Riddersholms nye serie Tailgate Marked er simpelthen så fantastisk og lækker at den
straks måtte i brug.

Jeg har lavet er layout hvor jeg har brugt to ark af det smuuuuukke papir og der ud over
har jeg brugt dies fra Sizzix og Memory Box. Blomsterne er lavet med punch fra Nellie
Snellen og den hæklet sag har jeg fundet på et loppemarked.
Symaskinen har igen været i brug!!


































Så får I lige et par billeder af vores smukke Klematis, fanget i morgen solen.






                                                              Mange scrap hilsner
                                                                          Lisa.

15 kommentarer:

  1. Igen et mega lækkert LO du har lavet. Og ja ... det papir må man vist have fingre i på et tidspunkt :)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert layout. Flot klematis.

    SvarSlet
  3. Wow, et lækkert LO med mange Lisa-detaljer ;-) i fantastisk papir som jeg helt sikkert også skal have købt. :-) dejligt med nye behov. Fortsat god weekend.
    Kh 10na

    SvarSlet
  4. Igen et utroligt smukt LO... nyder som altid dine meget flotte kreationer.. og smuk klematis... Go' weekend..

    SvarSlet
  5. Ja, der findes helt sikkert en "Lisa stil" den er her!!! flot som altid en nydelse for os der "kikker på" og du har også grønne fingere kan jeg se, sikken en skøn klematis, de er så dejlige for de blomster før resten af haven kommer rigtig i gang. god weekend og knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert layout!!
    Jeg kan så fortælle at den "hæklede sag" er orkis og ikke hækling :D Og det ser da super smukt ud på dit layout!!!

    SvarSlet
  7. Wauw hvor er det lækkert Lisa, så fuld af smukke detaljer som altid. Ja papiret er skønt. Jeg valgte pr. automatik det papir, da Anemone og jeg var på besøg i Luna Hobby, fandt først ud af at det var Riddersholm, da jeg skulle betale. Nu skal jeg så bare have lavet noget med det ;) Den er godt nok flot jeres klematis.
    Knus Karina

    SvarSlet
  8. SAVLE SAVLE hvor er det bare flot og lækkert Lisa, og hvor er det godt, det kun er et billede jeg har her, ellers havde jeg da fået det totalt ødelagt med alt mit savleri her. Jeg er bare helt væk i det papir også, det er sååååååååååååå lækkert.

    SvarSlet
  9. Super skøn LO, - smukke og skønne detaljer - perfekt som altid.
    Super skøn klematis

    SvarSlet
  10. MEGA lækkert LO. Super skøn farvekombination og smækfyldt med en masse lækre dies og pynt. Virkelig flot!
    Ønsker dig en dejlig søndag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  11. Wauw for et flot LO med mange skønne detaljer og sikke en flot klematis:-)))

    SvarSlet
  12. det er godt nok lækkert, ja både LO og den smukt blomstrende klematis.

    SvarSlet
  13. Woww for et lækkert LO med alle de fede detaljer... super flot klematis

    God aften til dig

    SvarSlet
  14. super super lækkert LO fyldt med skønne detaljer :0) sidder og roder med det samme papir ;0)

    SvarSlet