fredag den 18. april 2014

SOMMER LAYOUT

Jeg er faldet totalt for Reprints papir serie With Love, den er super smuk, tøset,
total romantisk og lige i mine farver.

Til dette tøse layout har jeg udelukkende brugt With Love papir.
Blomsterne er nogle hjemmelavet nogen som jeg har lavet for længe siden men
som bare passede perfekte til dette layout.
Jeg har brugt dies fra Sizzix og Marianne Design, Martha Steward punch,
masser af bling, blonde bånd og lidt vaskepose som er farvet med stain.
Den lille ramme med hjerterne på er en gammeldags dias ramme i plastik som
jeg har malet med gesso og der efter sværtet.





































Rigtig god påske til jer alle og tusind tak for alle jeres søde kommentarer

                                                  Mange scrap hilsner
                                                             Lisa.

13 kommentarer:

  1. WAUW WAUW og atter WAUW. Hvor er det flot Lisa, du er da godt nok en mester i den her lækre stil, som jeg bare er helt vild med.
    Rigtig god påske.

    SvarSlet
  2. Som altid SUPER SMUKT og smækfyldt med LÆKRE detaljer!
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Super skønt layout med mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. Som altid super lækkert.

    SvarSlet
  5. Jeg elsker dit farvevalg, det er så harmonisk og flot, de "vaskeposer" du nævner, er det dem jeg vasker mine BHer i? måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg vil så gerne forstå din teknik, i håb om at det kunne smitte lidt af, knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Morkaren det er dem vi vasker BHer i og jeg har fundet nogle rimelig store poser til en tier, foresten i en butik på Fr. berg, er det ikke der du bor?

      Slet
    2. Jo jo Lisa, hvor hvor hvor, jeg sender gerne min mand afsted, (jeg går jo selv med rullator) men har en meget venlig mand der gerne opfylder mine ønsker. knus og forsat god påske morkaren.

      Slet
  6. Åh hvor er det smukt og modellen gør da det sidste. Ja så, så jeg også lige hvad jeg kan bruge de dias rammer til, som jeg har været så heldig at få :)
    Knus Karina

    SvarSlet
  7. Igen et utrolig smukt og helt gennemført flot LO...

    SvarSlet
  8. Rigtig smukt layout, fuld af flotte detaljer.
    God påske.

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt. Og hvor kan du få mange detaljer med på et LO.
    Vaskepose ? Du er altså vildt kreativ......hihi.

    God påske til dig.

    SvarSlet
  10. Enig! Reprint laver de lækreste papirer - og du er en mester til at bruge dem på smukkeste vis!
    Igen et monsterflot LO du har lavet!
    Forsat god Påske.

    SvarSlet