fredag den 11. april 2014

FEMININT MED NYE DIES


I søndags da jeg var forbi SAM fik jeg endelig fingerne i nogle af de nye Tim Holtz
dies fra Sizzix og de er bare fantastiske!!!!!
Denne gang har jeg brugt dem til det feminine men de er bestemt også perfekte til det
rustikke og maskuline.
Jeg har brugt papir fra Prima og Reprint og igen i de støvede lyse farver som jeg jo
elsker.
Udover dies fra Sizzix, har jeg også brugt dies fra Memory Box, Marianne Design
og X Cut.




























Her i Ølstykke siler regnen ned, så jeg vil brugt fridagen på kreativitet og den
altid endeløse vaskekurv.

                                                 Mange scrap hilsner
                                                            Lisa.

10 kommentarer:

  1. Utrolig smukke kort... og ja her drypper det også... rigtig scrapvejr...

    SvarSlet
  2. Super lækre kort som altid Lisa, og jeg er også bare kæmpe fan af de farver, det er virkelig flot med masser af cool detaljer.

    SvarSlet
  3. Rigtig smukke kort.
    God påske.

    SvarSlet
  4. Det er ligegyldig om det er til herre eller damer så laver du de skønneste kort. Knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Super lækre kort begge to :-) godt du fik fat i de nye dies ;-)

    SvarSlet
  6. Og som altid har du lavet et par superflotte kort!
    Lækre farver.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. For noen utrolig flotte kort i herlige farger! ! Ha en riktig flott helg og påske. :)

    SvarSlet
  8. Smukke med smuk på.
    Knus Karina

    SvarSlet
  9. De er altså også skønne, jeg ville også gerne have den øverste, men men, det løber ret hurtigt op, opdagede jeg da jeg shoppede deroppe om søndagen :-)
    Jeg er vild med dine kort, gad vide om jeg nogensinde lærer at spare på farverne??

    SvarSlet