søndag den 16. marts 2014

MAJA DESIGN IGEN!!!


Jeg måtte lige "lege" lidt videre med det lækre Maja Design papir og har lavet
et layout mere.
Jeg har brugt en masse forskellige dies fra Memory Box, Cheery Lynn,Spell-
binders og Tonic Studios.
Den lækre ramme om billedet hedder Gothic Border og er fra Tonic Studios.



































Jeg havde ikke lige nogle blomster der var den rigtige farve, så jeg farvede
selv nogle med bordeaux Glimmer Glam, som jeg blandede med lidt vand,
og der efter malede jeg blomsterne med en pensel.




Til sidst et svar til Sol-Britt som har spurgt hvad det var for en die
jeg havde brugt i midten af det ene af kortene i mit forrige indlæg.
Den hedder Diamond Background og er fra Memory Box.



                                               Mange scrap hilsner
                                                          Lisa.

15 kommentarer:

  1. Meget smukt LO med mange lækre detaljer og i skønt papir:-)) God idé med at indfarve blomsterne:-))
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Det er da for lækkert Lisa...
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Super super skønt lo, i noget virkelig lækkert papir :-)

    SvarSlet
  4. Sikken et flot LO og hvor er der mange skønne detaljer på.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et flot LO, du ahr lavet. De papirer er altså også bare kanon fede og sååååå flotte, og du har brugt dem til ug med kryds og slange må jeg sige.

    SvarSlet
  6. Lækkert LO, du ka` bare det der, jeg hæftede mig ved det søde fuglehus i to etager, sådan et har jeg ikke set før. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Du er en sand mester til alt med papir. LO'er og kort ser jo altid fantastiske ud, når de kommer fra din hånd. TAK fordi du deler.
    Dejlig søndag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  8. Lækkert layout! De wood swirls er lækre!!

    SvarSlet
  9. Smukt LO i afdæmpede rolige farver!

    SvarSlet
  10. 3 ord... smukt, smukt, smukt

    SvarSlet
  11. Rigtig lækkert og smagfuldt LO... og som altid med en ton af flotte detaljer...

    SvarSlet
  12. Super skøn LO, - med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  13. Meget smukt lauout med masser af lækre detaljer og i skønt papir... så fine dine blomster blev

    God onsdag til dig

    SvarSlet
  14. Wauw igen igen. Så mange fantastiske detaljer du altid laver på dine ting.
    Smukt - smukt og Smukt!

    SvarSlet