tirsdag den 4. marts 2014

ATTER EN GANG TRE PÅ STRIBE

Igår forsøgt jeg at gå på arbejde igen, men måtte desværre opgive efter et
par timer, da min arm desværre ikke kunne klare den vægtbelastning der er
i mit arbejde, så jeg er hjemme igen, ÆV ÆV.
Nå, men jeg må jo så bare fortsætte min "scrap genoptræning".

Jeg fortsætter med endnu en kavalkade med tre kort.
Jeg har brugt papir fra Tim Holtz, som jeg har sværtet lidt med distress ink
da den blå farve var lidt for hissig. Jeg har brugt en masse forskellige dies bl.a
fra Sizzix, Memory Box og Quickutz.












Er det ikke bare et smukt hjerte!! Det er fra Memory Box.
Tak for lån KARINA.















På alle tre kort har jeg brugt noget hjemmelavet papir som dette her.






                                                          Mange scrap hilsner
                                                                      Lisa.

13 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte. Skønt papir og lækre dies

    SvarSlet
  2. Helt igennem fuldført og smukt :-)

    SvarSlet
  3. Alle kort er fantastisk flotte, og jo det hjerte er bare super flot, og det er den ramme også, som du har brugt på det koer, den er vildt fed, men det er det hele nu.

    SvarSlet
  4. Igen 3 helt vidunderlige kort. Når jeg ser dine kort så bliver jeg så imponeret over den måde du mikser tingene sammen, det ser så legende let ud. Men det er bare det med lige selv at få ideerne ik!!!
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. Jo, et flot trekløver, du er så skrap til at lave skønne kort uden et billed som blikfang, og ja det hjerte er så vidunderligt. Knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Igen 3 meget smukke kort med et væld af lækre detaljer... håber armen snart er ok igen...

    SvarSlet
  7. det er fantastiske smukke kort alle 3 super skønne detaljer og blikfang

    SvarSlet
  8. Øvøv med armen. Det er nogle super smukke kort du har lavet, jeg er især vild med nr 2 kort, den hjerte-die er så smuk og jeg går og venter på at der også lander en på mit bord :)

    SvarSlet
  9. Igen nod´gle super skønne kort med dine fine gennemførte detaljer, men øv med armen

    God aften til dig

    SvarSlet
  10. Øv med din arm, håber det snart går bedre : ) smukke kort du har lavet med mange detaijler : )

    SvarSlet
  11. Lækre kort, skønne farver du har sat sammen.
    Håber da snart din arm bliver god igen!

    SvarSlet