onsdag den 5. februar 2014

TILLYKKE TILLYKKE KIRA


Idag bliver min dejlige datter 17 år og jeg har kreeret et Pop- up box kort til hende.
Jeg har fundet en tutorial HER, det er et ret sjovt og meget nemt kort at lave og jeg
er allerede igang med en herre model og har flere ideer jeg gerne vil have afprøvet
med denne kort type.
Kortet kan foldes sammen, så det også kan kommes i en kuvert

Jeg har brugt papir fra Tim Holtz, dies fra Marianne Design og Quickutz, kanterne
på mønsterpapiret er sværtet med distress stain Picket fence.

Jeg advare lige, for her kommer mange billeder, så I rigtig kan se hvor meget effekt
der er i kortet.










































Min Hånd er heldigvis i bedring, det går stille og roligt fremad og jeg kan begynde
at bruge den lidt, dog uden vægt belastning, så jeg er stadig sygemeldt og kommer
nok ikke på arbejde i denne uge.


                                            Mange scrap hilsner
                                                        Lisa.

17 kommentarer:

  1. STORT tillykke med Kira.
    Det er bare så lækkert det kort. Jeg har været heldig og se det med fingrene og det er bare så levende. Og så er det jo som sædvanlig lavet med perfektionisme og gennemført med mange lækre detaljer.
    Knus Karina

    SvarSlet
  2. Hold da helt op, hvor er det bare flot og det ser mega spændende ud. Tusind tak for linket, det skal da vist helt sikkert prøves her også.

    SvarSlet
  3. Superlækker kort. Tak for linket

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er det fint - det er lige til at blive glad i låget af :-)
    Tillykke med hende!

    SvarSlet
  5. Det var da det fedeste kort længe :) Det er super flot og lækkert med hvid sværtet kanter. Tillykke med datteren og godt at din hånd er i bedring.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til din datter og hold fast et pragtfuldt kort... dejligt at høre det går fremad...

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med din datter. Og sikke et flot fødselsdagskort! Mega flot!
    Ønsker jer en rigtig dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  8. stort tillykke med din datter wow hvor tiden går hurtigt, super flot og fantastisk kort du har lavet en eksplosion af kærlighed

    SvarSlet
  9. Stort tillykke til din datter og wauw for et flot kort:-))))

    SvarSlet
  10. Tillykke med din datter. Super flot kort.

    SvarSlet
  11. Hold da op et smart kort! Tillykke med din datter.
    God bedring med hånden.

    SvarSlet
  12. Tillykke med din datter, hun må da føle sig højt elskede med sådan et fantastisk kort, du er så alsidig. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Super skønt kort og tillykke med din datter ; )

    SvarSlet
  14. Super flot glæder mig til at se herre udgaven

    SvarSlet
  15. Iiihh... blogindlæggene smutter fra mig - og det går jo ikke!!
    Jeg vil så nødig gå glip af noget. Hi hi.
    Godt det går bedre med din hånd!
    Sikke et fantastik "kort" du har lavet her igen!
    God weekend!

    SvarSlet
  16. Hej Lisa
    Det ser vel nok fint ud, det kort du har lavet, er det sådan at du måske ville dele det flotte kort med en skabelon til mig og de andre piger herinde, jeg har en ung mand/søn der fylder år meget snart, :-) håber du måske ligger en skabelon ud her. knus fra Chanette

    SvarSlet