mandag den 24. februar 2014

TÅLMODIGHED ER EN DYD !!!!!

Ja, min tålmodighed er godt nok sat på en prøve med den forbandet gips arm, for
ALT er bare så besværligt, men jeg har kæmpet mig igennem, og har over flere dag
fået lavet et layout.

Jeg har lavet endnu et hjemmelavet baggrunds papir. Jeg har fundet mine Acryl
Dabbere frem, flere af dem er noget indtørret, men jeg har puttet lidt vand i og på
den måde er der kommet "liv" i dem igen.
Jeg har bl.a brugt flere forskellige farver Acryl Dabbere, gesso, Glimmer Glam, masker,
Rub `N Buff, tags, glimmer og punchinella.



























Jeg er på skarp nedtælling med hensyn til gipsen, for Onsdag morgen skal jeg
have den fjernet og jeg er godt nok spændt på om det har hjulpet og håber at
min arm snart er klar til at jeg kan komme på arbejde igen.


                                                 Mange scrap hilsner
                                                             lisa.

13 kommentarer:

  1. Flot! Et fint resultat med armen i gips - det må så være den "rigtige" arm der ikke er i gips, siden du kan lave sådan en baggrund...

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot LO....det er utroligt hvad der er muligt med en hånd når viljen er der. Jeg krydser fingre for dig på onsdag. God bedring:-)))

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot, med eller uden gips, jeg er altid flere dage om et LO, og de bliver ikke så flotte som dit her (det kunne være jeg skulle prøve med en arm i gips;-)))
    knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Det er da bare super flot - Jeg glæder mig til at komme igang her. Så når du kan lave så flot en collage med gips på din arm så må jeg også kunne lidt.. Virkelig godt gået !!!

    SvarSlet
  5. Ja man kan da godt scrappe med en hånd/arm - og du er sluppet ualmindeligt godt fra det!
    Sikken et lækkert LO med masser af "grat" - FEDT!

    SvarSlet
  6. Flot resultat, - selvom armen er i gips, - du er så hammerdygtig - du finder altid på nye ting. - Fed LO
    Pøj - pøj med armen

    SvarSlet
  7. Jeg beundrer din stædighed og dit layout!!

    SvarSlet
  8. Super flot ... især taget gipsarmen i betragtning ... det er godt gået!!
    Jeg har selv gået med gipsarm i 6 uger - så ved godt, at det er en proces, der kræver tålmodighed. Jeg lærte at skrive indkøbsseddel med venstre hånd ;)

    Ønsker dig det bedste med armen.

    SvarSlet
  9. Igen et mesterværk.
    Fantastisk flot, og vildt mange flotte detaljer.
    Det er ikke at se, du er pakket ind i gips.
    Håber det bedste for hånden , når du får gipsen af. Så det hele kan blive meget nemmere.

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot Lisa. Jeg beundrer din stædighed og håber virkelig at du får den gips af i morgen.
    Knus Karina

    SvarSlet
  11. Igen et helt fantastisk LO... og så alle de smukke detaljer... wauw... håber armen er ok når den komme frem i dagen lys selvom du nok skal ta' en smule hensyn til den de første dage... ;)

    SvarSlet
  12. Fantastisk layout med en super baggrund i dejlige farver. Spændende med din arm pøj pøj

    God aften

    SvarSlet
  13. Smukt LO i de skønneste farver!
    Håber, alt er vel med armen.
    Kh. Anette

    SvarSlet