søndag den 15. december 2013

HALLO 2013

Da de fem unge damer på billedet sagde goddag til 2013 viste de at det ville blive
et begivenheds rigt år. De skulle alle sige farvel til folkeskolen og goddag til noget
nyt og spændende.

Baggrunds papiret er noget "tusse" gammelt noget fra Basic Grey og ellers er det
restepapir jeg har brugt.
Jeg har igen leget med bonzaitråd, denne gang i "guld", jeg har brugt dies fra Spell-
binders og blomster punch fra Nellie Snellen.
Glimmer bladene er fra nogle grene som jeg har fundet i Netto og klippet i stykker.
































Jeg har også lavet et kort og det er det rene lift som jeg bare måtte prøve.
Det er fantastisk dygtige Gabrielle Pollacco som har lavet det og hun har også en
video tutorial som du kan finde HER













Så vare det ikke længe før der skal tages hul på den sidste arbejdsuge inden juleferien
og jeg glæder mig rigtig meget til en tiltrængt ferie med masser af afslapning, hyggeligt
samvær og selvfølgelig også til til at scrappe.
                                         Mange scrap hilsner
                                                     Lisa.

14 kommentarer:

  1. Fantastisk flot LO med mange lækre detaljer og flot kort...

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot kort og LO med SÅ mange lækre detaljer:-)))))

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud det tråd! God ide, det må jeg prøve :-)

    SvarSlet
  4. Jamen ....jeg mangler igen ord. (og det har du nok opdaget er en sjældenhed her) Det LO er bare så flot. Smukke nuancer, flotte swirls med bonsai-tråden. fine blade, som jeg aldrig ville have set muligheder i. En fornøjelse at kigge på.
    Dit kort er superflot og nok klogt at begynde med en kopiering...for det er da lidt spøjst. Din udgave er nu altså super og mere let end originalen. Hvis jeg må have lov at sige det.

    SvarSlet
  5. witsch wiu....ja det er altså et pif på skrift du får her ...he he....lækkert lækkert layout og smukt kort. Det er sjovt, som man kan finde gammelt papir frem og lige pludselig taler det bare til én. Det ser rigtig godt ud! Tak for din søde bemærkning om, at mine blogindlæg er savnet ;-) Jeg bliver lidt rød i hovedet, men får helt blod på tanden til endnu et indlæg imorgen.

    SvarSlet
  6. smukt og fantastisk flot, som altid.

    SvarSlet
  7. Det er to flotte Designs fra dig!
    God aften.

    SvarSlet
  8. Den tråd er så dekorativ, men er den ikke svær at lime fast? knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Det er helt fantastisk hvad du får ud af næsten ingenting. Skøn detalje med tråden. Tak for linket til kortet. Den er nu på min to-do liste

    SvarSlet
  10. Åh Lisa, det er da ligemeget hvad der kommer fra din hånd, så er det bare så smukt. Og hvor dejligt at se de skønne tøser på L.O'et. Jeg blir så glad, når man ser de små "unger" man havde i hænderne for nogle år siden, har udviklet sig til unge fornuftige mennesker på vej ud i livet :)
    Knus Karina

    SvarSlet
  11. Åh, igen et super smukt og lækkert LO med de fineste detaljer og et rigtig smukt kort, lift eller ej

    Ha en god onsdag

    SvarSlet
  12. Hold nu op et mega lækkert LO du igen har lavet.
    Gabrielle er min absolutte favorit designer - hun er hamrende dygtig - og så er hun noget af det sødeste...!

    SvarSlet