torsdag den 25. juli 2013

CHAPLIN HERREKORT

Jeg har fundet nogle skønne Chaplin billeder på nette som jeg har brugt til disse kort.
Papiret er igen, igen fra Tim Holtz og der er brugt forskellige dies fra Memory Box,
Marianne Desig, Sizzix og X-cut



Tryklåsene er farvet med alcohol ink mixatives Cobber, jeg har lagt dem i en lille 
plastik pose, dryppet lidt alcohol ink på og "nulrede" det godt rundt til jeg syntes
at tryklåsene havde fået det look jeg ønskede.





Kortet ind vendigt.



Endnu et Chaplin kort.






                                          Kortet ind vendigt.


                                                   Mange scrap hilsner
                                                               Lisa.

9 kommentarer:

  1. Super skønne kort! Der er noget ganske særligt over Chaplin :)

    SvarSlet
  2. Skønt!! Hvor er det en fed idé at bruge Charlie Chaplin på dine kort, sammen med pynten er det et virkelig fedt resultat!

    SvarSlet
  3. bare så fine dine herrekort

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare skønne disse herrekort.

    SvarSlet
  5. Dejlige kort med Chaplin, jeg har lige lavet et til mit barnebarn der fylder 18 og er vild med Chaplin, det kommer på min blog efter hans fødselsdag. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. De er FLOTTE Lisa, endnu mere inspiration, tak...
    Knus Karina

    SvarSlet
  7. Meget flotte og lækre kort og som altid med en masse fine detaljer...

    SvarSlet
  8. SÅ flotte kort du har lavet med de dejlige billeder. Passer jo så fint sammen med TH-tingene.

    SvarSlet