søndag den 30. juni 2013

LAYOUT

Nu kan du også følge mig via Bloglovin ;O)

På denne nærmest råkolde efterårsdag, vil jeg vise to layout.
Det første er lavet med et temmelig gammelt men rigtig smukt stykke papir fra Websters,
som egentlig ikke behøver særligt meget pynt.
Jeg har brugt gaze, forskelligt bånd og dies fra Spellbinders, Cherry Lynn og Sizzix.
Rammerne er fra Sizzix og er blevet behandlet med gesso og Run`Buff og samme be-
handling har bogstaverne gennemgået.

















Til det næste layout har jeg brugt papir fra Maja Design, dies fra Marianne Design
 forskellige  blomster punch fra Mc Gill, halvperler, sølvbånd og Tissue tape fra
Tim Holtz













Tusind tak for alle jeres søde kommentarer, de er helt bestemt med til at  gøre bloggeriet
endnu sjovere.

                                        Mange scrap hilsner
                                                    Lisa.

16 kommentarer:

  1. WOW hvor er de bare flotte begge to. Rigtig smukt arbejde, med masser af flotte detaljer overalt.

    SvarSlet
  2. Wauw for to lækre layouts med så mange skønne detaljer.
    God søndag:-)))

    SvarSlet
  3. 2 super lækre LO fyldt med lækre detaljer og i nogle skønne farver :-)

    SvarSlet
  4. Det er altid så lækkert det, som du laver....mere mere kan jeg kun sige - jeg bliver så inspireret af at kigge på din blog :)

    SvarSlet
  5. Råkoldt ja, men varmen breder sig hurtigt, når man ser disse to fantastiske sommer-layouts. :-)

    SvarSlet
  6. Ja her er også koldt. Super skønne layouts.

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte Lisa, som altid inspirerende. Jeg er vild med blomsterne på sidste L.O det er vist et "must have"
    Knus Karina

    SvarSlet
  8. Som altid SÅ lækre ting fra din hånd - virkelig fine layouts!

    SvarSlet
  9. Skønne layouts. Lækker stil. :0)

    SvarSlet
  10. Igen 2 helt fantastiske LO'er... og du får altid så mange fine detaljer med...

    SvarSlet
  11. Imponerende begge to. Dit Webster papir er heldigvis et af de kønne af slagsen! Super fede blade du har brugt dertil, jeg måtte lige kigge en ekstra gang, før jeg kunne se, at du selv havde udstandset dem.
    Dit anden Lo.....hold da fest for et stykke arbejde, så smukt!

    SvarSlet
  12. super flotte lo'er med alle dine lækre blomster og fine teknikker, sååååå smukke

    SvarSlet
  13. Sikke nogle flotte lo´er du har lavet!! Og ikke mindst nogle fede detaljer. Jeg er især vil med det lo, hvor der ligger en masse blade rundt om billedet. Det ser bare godt ud!!!

    SvarSlet
  14. Hej Lisa
    dette er en prøve :)

    SvarSlet
  15. Smukke LO´s dejlige farver med mange inspirerende detaljer

    SvarSlet