lørdag den 4. maj 2013

LAYOUT OG KORT

Til dette layout har jeg igen brugt papir fra gemmerne, gad vide hvornår jeg kommer igennem
alt det jeg har!!!!!!!!!!
Papiret er fra My Minds Eye og Prima, alle blomster er hjemmelavet og der ud over har jeg
brugt dies fra Memory Box og Martha Steward punch, bling og stick pin som jeg har fået af
 OLIVIA.











Kira er til konfirmation idag, hos en meget musikalsk  veninde og hun skulle selvfølgelig
have et kort med noder og mikrofon.








                                                       Mange scrap hilsner
                                                                   Lisa

13 kommentarer:

  1. Rigtig flot LO og kort med spændende detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. fantastisk flot og smukt lo, lækre blomster du har lavet og supert kort
    knus Pia

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det bare et flot LO. Og et skønt FOTO af en smuk genert konfirmand. Lækkert kort den die med hønse net, må jeg bare eje. Kh 10na

    SvarSlet
  4. Super flot LO, - smuk musik konfirmationskort.

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert LO, er især vild med den lille detalje med papirrullerne. Og så endnu et skønt kort i nogle skønne farver. Som glad for musik kan man da kun blive glad for at modtage sådan et kort. Rigtig god søndag ;-)

    SvarSlet
  6. Uha hvor er det et lækkert LO. Så mange fede detaljer.
    Tror du nogensinde man får brugt op af sine papirer? - hihi... Det ville da i grunden være trist ....
    Nu vil jeg lige kigge hvad du har lavet siden jeg sidst var inde forbi - i dag har jeg tid til lidt blogbesøg - God søndag.

    SvarSlet
  7. Super flot layout og kort.

    SvarSlet
  8. Super lækkert LO med SÅ mange fede detaljer også et rigtigt flot kort.
    God søndag

    SvarSlet
  9. Super lækkert LO du har lavet.
    Ja, det med at få brugt det papir, vi har, det er svært, når man altid også skal havde det nye :)
    Jeg øver mig også i at få det brugt.
    :)

    SvarSlet
  10. Hej Lisa - super flot LO og kort - er helt vild med dine "ruller" på LO'et - copy-cat is back in town :-). Knus Caia

    SvarSlet
  11. Flot flot layout - kan specielt godt lide blomsterne med støvdragerne og de oprullede papirstrimler - lækkert!

    SvarSlet
  12. Super smart og smukt med de oprullede strimler. Flot LO

    SvarSlet
  13. Det layout er jeg ret vild med!!

    SvarSlet