søndag den 24. marts 2013

LAYOUT

Nu er det snart et år siden at Kira blev konfirmeret og jeg har stadig væk utrolig mange
billeder der ikke er blevet scrappet men her kommer lige et.

Jeg har brugt papir serien Little black dress fra Basicgrey, dies fra Spellbinders,
Joy og Marianne design, en gine fra Dusty Attic,bling bånd og blomster, de største
blomster er alle hjemmelavet.

"Pletterne" på baggrunds papiret er lavet med en hjemmelavet maske og hvid gesso
som jeg har blandet med strandsand.



Swirlen som er fra Joy har jeg delt på midten og brug som blade, her 
kan man også lige ane en af mine skønne bling fra min lampe.











Her kan man rigtig se "pletterne" som er meget rustikke pga. sandet.



Her i Ølstykke skinner solen fra en næsten skyfri himmel men det er sk... koldt
så jeg tror jeg vil fortsætte i det kreative hjørne ;O)

                                                         Mange scrap hilsner
                                                                     Lisa

20 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt og lækkert layout!
    God påske.

    SvarSlet
  2. Meget lækkert LO med en massen fine detaljer... kan kun sige wauw...

    SvarSlet
  3. wawww hvor er det smukt, og med lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. Super smukt layout!! Sikke skønne farver og lækre detaljer.

    Ha' en god søndag :)

    SvarSlet
  5. Totalt lækkert LO som altid fra dig. Lækre farver du har brugt - og masser af skønne detaljer.
    God søndag.
    Tror også jeg vil prøve om jeg kan få lavet lidt kreativt i dag.

    SvarSlet
  6. Super lækkert LO du har lavet, :)
    Dejlige farver, det med brug af sand en rigtigt god ide.
    Rigtig god påske :)

    SvarSlet
  7. Sikke da et lækkert LO, mange fede detaljer. God påske

    SvarSlet
  8. Hvor er det lækkert, flotte farver og dejligt pynttet. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare et smukt LO, så,elegant og gennemført, med masser af fine detaljer.
    Kh 10na

    SvarSlet
  10. Det er bare et super smukt layout.
    God søndag.

    SvarSlet
  11. Du er bare i en liga for sig :o) Dit lay out og alle dine hjemmelavet blomster er bare så flotte. Super inspiration.
    God påske

    SvarSlet
  12. Det er virkelig et flot kort! Tak for et godt indlæg - jeg skal helt sikkert besøge din blog igen. Hav en rigtig god påske:) Hilsen L

    SvarSlet
  13. Super smukt LO og bedre sent end aldrig

    SvarSlet
  14. Super smukt LO med mange lækre detaljer:-)))))

    SvarSlet
  15. Super smuk LO, - flot sammensætning, fin papirvalg, - mange fine detaljer

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare sååå smukt og sødt..
    Sikke mange små søde detaljer..

    SvarSlet
  17. Whauu Lisa...det er bare utrolig smukt Lo! Farverne er fantastiske, detaljerne er mange og elegante. Ideen med sand og gesso..."ja selvfølgelig" tænker jeg. Jeg er imponeret!

    SvarSlet