fredag den 15. februar 2013

DOBBELT STAFFELIKORT

Pion papiret Almas Sewing Room er simpelthen som skabt til Xcuts dies
med gine og forskellige sy ting.
Jeg har lavet et dobbelt staffelikort som giver mulighed for masser af detaljer og
som I sikkert har bemærket så er masser af detaljer lige mig!!!!!!!
Jeg har standset de fleste ting ud i karton beklædt med metal folie, har derud over
brugt små træklemmer, knapper,blonde serviet og bling bånd.


Her kan man se den dobbelte staffeli effekt.


Jeg har syet knapper på det lille skilt som er klippet ud af papiret.






Den lille nåleæske er også klippet ud af papiret og foldet til en rigtig æske.


Det er disse dies jeg har brugt.

Jeg har jo lidt fridage denne uge for at være sammen med
Kira, men idag er hun blevet kaldt på arbejde så jeg er 
alene hjemme  så jeg vil være kreativ med lidt herre kort.


                                                           Mange scrap hilsner          
                                                                       Lisa

14 kommentarer:

  1. Det er da godtnok et super lækkert kort med de fedeste detaljer. Wauw..... Så fint.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  2. Så flot et kort og utroligt så mange detaljer du kan få med på et kort.
    God dag til dig

    SvarSlet
  3. Sikke mange detajler! Skøn die-set.

    SvarSlet
  4. Sikke et super skønt kort.

    SvarSlet
  5. Du har fået rigtig mange detajler med. Flot kort : )

    SvarSlet
  6. Pragtfuldt kort, til en der kan lide at sy, og du har virkelig fået meget med, må man spørge om hvor du har købt den dejlige die-set. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må du spørge Morkaren ;O)
      Den er købt hos www.fruhansenshobby.dk
      her er et link til hendes nyheder hvor du kan finde den
      http://www.fruhansenshobby.dk/varer.php?katid=526&subkat=527

      Slet
    2. Tusind tak Lisa, jeg vil kikke hos fru Hansen. knus morkaren.

      Slet
  7. Et flot og lidt anderledes kort.

    SvarSlet
  8. Superflot kort Lisa!
    God weekend.

    SvarSlet
  9. Hold da k..., Lisa. Er total vild med dine kort, elsker syren temaet og så dit lækker sæt dies.

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  10. super flot Lisa, igen med alle dine skønne detaljer

    SvarSlet
  11. Tak til følgende min blog
    Marian

    SvarSlet