søndag den 25. november 2012

MADEMOISELLE HALES

Den smukke unge dame på billedet er Kiras franske kusine Claire, derfor
den fransk tittel på layoutet.
Jeg har gravet dybt i mine gamle papirer og har fundet noget Basicgrey
papir fra serien Periphery, det er rigtig længe siden den serie var fremme,
men lækre farver det er det. 
Alle blomster er hjemme lavet med retro punch, der ud over har
jeg brugt masser af forskellige dies fra Spellbinders, Memory box.
Marianne design, Joy craft og Cottage cutz.




 Efeu rankerne er en Cottage cutz die som jeg købte igår da jeg var et smut forbi SAM,
og den kommer jeg helt sikkert til at bruge meget.


 Endnu et køb fra igår, de sammensatte ringe er fra Memory box.




 Claire er en rigtig læse hest, så den lille bog fra Marianne design måtte jeg bare bruge.






Det var rigtig hyggeligt at hilse på mange af jer igår ;O)
Mange scrap hilsner
Lisa

15 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en smuk side..

    Kan rigtigt godt li de søde små ringe du har brugt og den flotte gamle bog...

    SvarSlet
  2. Hold da op, et lækkert LO, i de flotteste farver, og den "ringe die" har jeg jagtet længe, hvor fandt du den henne? ideen med bogen til læsehesten er super god. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener at jeg købte den hos Picturing the world

      Slet
  3. Hold da op for et smukt layout. Sikke fine detaljer du har lavet, og med så fine ting. Efeu-dien er da vist noget jeg skal kigge efter, for ikke at tale om de ringe. De er bare flotte og typisk Memorybox. Dem har jeg (heller) ikke. Endnu da.
    Uha, det blev vist et dyrt blogbesøg - men tak for kigget trods alt. LOL.

    SvarSlet
  4. Sikke et smukt layout. Lækre dies du har brugt.

    SvarSlet
  5. Så smukt. Den lille bog er bare superfin og dit LO er fyldt med lækre detaljer.

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig flot layout med mange flotte detaljer, kan godt li den måde du har fået brugt dine forskellige dies til at give liv

    SvarSlet
  7. Super lækkert LO og sikke flotte blomster du har fået lavet :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det super smukt ... så fint med bogen og cirklerne giver sådan en flot effekt.
    Ha en god aften

    SvarSlet
  9. Lækkert, lækkert layout, Lisa. Så mange flot detaljer. Er vild dine cirkler, tror jeg må hae den die også ;0)

    SvarSlet
  10. Skøn LO og herlige små detaljer ;-) Jeg så på et tidspundt en en havde brugt "ringe-dien" på et børnekort som sæbebobler. Det er så fedt når man hele tiden kan se nye anvendelsesmuligheder til alle de fine ting man køber...

    SvarSlet
  11. Åhhhhhh et skønt LO. Du KAN altså bare det der ;o) Og hvor var det dejligt at hilse på dig i lørdags. Er jo desværre ikke så forvænt med at se dig mere (læs: savner dig) SMIL. Du er en u-udtømmelig kilde til inspiration og jeg glæder mig over at følge din blog. Desværre sker der ikke så meget på min egen, har nok lidt for travlt, men det kender du jo alt til ;o)
    Det ser ud som om du fik gjort dig nogle rigtig gode køb. Har selv lige bestilt rankerne fra CottageCutz (dies der er "to die for") GRIN og jeg glæder mig til at tage dem i brug. Boblerne er da bare for seje, kunne være jeg skulle kigge efter dem næste gang. Har jo lovet mig selv at der skal flere LO's på bordet i 2013 og knapt så mange kort ;o)
    Knuuuus

    SvarSlet
  12. Endeliug fandt jeg dig - skønt at kunne følge med i dine kreativitet igen :o)

    Super fedt layout!

    SvarSlet